Barbour

Vi har kommit fram till en av de härligaste söndagarna under året.
Jag har sjunkit ner djupt i soffan med en stor kaffe och följer vasaloppet på tvn. Denna folkfest innebär dessutom att vintern är på väg mot sitt slut och tittar jag ut så syns både soldis och någon torr asfaltsfläck. Förhoppningsvis är det snart dags att hänga undan den tjocka vinterjackan och gå på jakt efter den perfekta vårjackan.

En vaxad jacka från Barbour ser jag främst som en höstjacka men den skulle passa perfekt i det nollgradiga klimatet mellan vintern och våren just nu. The Sartorialist har på fotot ovan fångat den snyggaste outfiten för denna tid. I en perfekt värld så hade jag utan tvekan bytt ut både mina kläder och mitt utseende till den här mannen!

Kommentarer
Postat av: nike

håller med om den vaxade jackan. Helt rätt i vädret som är nu och tidlöst snygg!

2010-03-08 @ 09:47:29
Postat av: adam

snyggt sailorutseende och fin jacka

2010-03-08 @ 21:41:29
Postat av: olof

snyggt!

2010-03-10 @ 14:56:53
Postat av: Hedman

håller med er alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]