Nude

Tidigt imorgon åker hela familjen till Stockholm (nej, vi ska inte till melodifestivalfinalen..). Det kommer att bli en skön helg med hotell, god mat och gärna lite sol! Jag åker dit med förhoppningen att fylla på garderoben med nya vårplagg och är ute efter både byxor, skjortor, skor och en ny väska.

Tittar man på damsidan så är nude-modet en stark influens just nu. De bleka nyanserna är inte lika självklara på herrsidan men synar man kollektionerna så har nästan varje märke minst ett hudfärgat plagg till oss också. Mars månad känns inte som den bästa perioden att matcha sin bleka hud med ett lika blekt plagg, men när solbrännan kommer så kan jag tänka mig att använda en sådan skjorta eller tunn tshirt.

Bågar: Ray Ban Clubmaster
Skjorta: Acne
Jenas: Acne
Skor: Clarks
Väska: Sandqvist

Kommentarer
Postat av: ABC

Har sett denna skjortan i butik och den är nog väldigt fin på en solbränd kropp!

2010-03-14 @ 21:06:08
Postat av: Anonym

känns som att nudemodet passar bäst tillsammans med mörka plagg. snyggt med svarta jeans till och inte ljusa chinos!

2010-03-14 @ 23:03:02
Postat av: fredrik

snyggt!!

2010-03-15 @ 08:53:04
Postat av: emanuel

denna typen av inlägg är riktigt bra. fortsätt så!

2010-03-17 @ 08:48:30
Postat av: Anonym

vad har hänt?

2010-04-05 @ 22:03:18
Postat av: Hedman

ABC: Ja på en solbränd kropp gör den sig nog allra bäst.



anonym: precis! det gäller att bryta av med något mörkt. beige + beige går inte ihop

Postat av: Hedman

emanuel: ska bli! Det är roligt att göra outfits när man väl får fin inspiration.



anonym: förlåt, jag ska säga till mig själv på skarpen!

2010-04-10 @ 12:22:13
URL: http://anytime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]